Skuteczność i opłacalność linków sponsorowanych
To, co najbardziej interesuje przedsiębiorców, jeśli chodzi o promocję internetową, to oczywiście natychmiast widoczne efekty takiej inwestycji i optymalna cena. Dlatego linki sponsorowane w Warszawie i w innych miastach cieszą się tak dużą popularnością. Oferta ta nie ma zresztą żadnych ograniczeń, bo może być wykorzystywana lokalnie, ale także globalnie. Jeżeli chcemy bardzo szybko dać się znaleźć klientom i kontrahentom, to będzie to wybór trafiony.
Nieduży koszt linków sponsorowanych
To, co na początku interesuje inwestorów to oczywiście koszty reklamowe. W przypadku tych odnośników są one bardzo niskie w stosunku do wysokiego poziomu skuteczności. Ceny zaczynają się tu od kilkudziesięciu złotych, a więc jest to forma reklamy przeznaczona nie tylko dla dużych przedsiębiorstw, ale także dla małych podmiotów gospodarczych lub klientów indywidualnych, którzy chcą dotrzeć z jakimś produktem albo usługą do zainteresowanych w przestrzeni internetowej. Zauważmy też, że linki sponsorowane w Warszawie dają nam pełną kontrolę nad wydatkami. Nie płacimy tu za ogólną usługę, ale za konkretne kliknięcie. W praktyce oznaczać to będzie naliczenie opłaty dopiero w sytuacji, gdy konkretny internauta będzie klikać w nasz nośnik.
Zadowolenie z linków sponsorowanych
Oczywiście nie bez znaczenia jest także fakt natychmiastowej skuteczności takiej reklamy. Przede wszystkim jest ona uruchamiana w momencie, gdy opłacimy taką usługę. Nie musimy więc czekać kilka tygodni tak jak w przypadku pozycjonowania, aby zauważyć nasz link na liście wyników Google. A jeśli chodzi o atrakcyjność, która przyciąga wzrok konsumentów, to jest ona gwarantowana przez fakt, że linki sponsorowane w Warszawie są pokazywane przez Google ponad lub poniżej organicznych wyników wyszukiwania. Zauważmy też, że takie odnośniki wyróżniają się na tle organicznych wyników wyszukiwania z uwagi na swój wygląd. Są to małe boksy reklamowe, które będą zawierały fotografię albo miniaturową grafikę z krótkim opisem.