Programmatic buying to obecnie najszybciej rozwijający się sposób zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych w sposób […]
Niezależnie od tego, jaki biznes prowadzisz, zawsze stawiasz sobie cele biznesowe. Zazwyczaj są nimi zwiększenie […]
Technologia progamatyczna całkowicie zmieniła sposób komunikowania się największych firm ze swoimi klientami. Reklamodawca mogą bowiem […]
Znaczne wahania stawek reklam CPM spowodowane sezonowością ruchu na naszej stronie występują w większości branż […]
Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych bywa procesem żmudnym i pracochłonnym. W konsekwencji powstało wiele narzędzi, […]
Brief marketingowy to jeden z najważniejszych dokumentów pomiędzy agencją reklamową i jej klientem. To właśnie […]
Programmatic to trend, który od kilku lat dominuje w digital marketingu na całym świecie. Jest […]
Reklama stron lokalnych stała się dzięki nowym technologiom znacznie prostsza i bardziej dostępna dla niemal […]
Wybór firmy pozycjonującej to skomplikowane zajęcie dla osoby spoza marketingu. Wiele agencji SEO oferuje szybkie […]
SERP to nazwa strony z wynikami wyszukiwania Google. Część czytelników ma świadomość, że jest to […]