Co to jest Facebook Ads?

Platforma Facebook jest obecnie najpopularniejszym kanałem w social mediach. Facebook Ads to system reklamowy, który umożliwia tworzenie kampanii w menadżerze reklam. Narzędzie posiada szczegółowe opcje targetowania (m.in. targetowanie geograficzne), możliwość monitorowania wyników pod kątem wyświetleń reklamy, tworzenia każdego zestawu reklam oraz możliwość optymalizacji kampanii. Wyświetlanie reklam stworzonych w tym systemie możliwe jest na Facebooku, Messengerze oraz Instagramie.
Zobacz więcej
zadzwoń do nas
Opowiedz nam o swojej firmie
Razem znajdziemy najlepsze rozwiązania

Cele kampanii Facebook Ads.

Pierwszą rzeczą, jaką musimy wybrać w ramach naszych działań marketingowych na Facebooku, jest cel kampanii – uzależniony od naszej grupy docelowej (korzystamy z menadżera reklam). Reklama na Facebooku to nie lada wyzwanie – jak wybrać cel kampanii, który trafi do naszej grupy odbiorców? Poniżej przedstawiamy charakterystykę każdego z nich:

Kampania na ruch – jej celem jest dowiezienie nowych użytkowników, osób zainteresowanych Twoją ofertą na stronę firmową poprzez kliknięcie w reklamy. Na etapie planowania kampanii, powinniśmy zainstalować na niej tzw. piksel Facebooka, który służy do pozyskiwania danych osobowych użytkowników, którzy klikną w nasze reklamy i przejdą na stronę.

Z jakich form reklamy możemy korzystać?

  • Reklama na Facebooku
  • Reklama na Instagramie

 

Kampania na aktywność – podobnie, jak kampania na ruch, ma za cel znaleźć osoby, które będą aktywne pod Twoim postem lub reklamą (dotarcie do dużej grupy odbiorców). Na poziomie zestawów reklam możesz tworzyć te, które umożliwiają: promowanie postów, promowanie strony, zwiększenie aktywności na wydarzeniu na stronie.

Z jakich form reklamy możemy korzystać?

  • Reklama na Facebooku
  • Reklama na Instagramie
  • Reklama Audience network

 

Kampania na konwersję – ten cel nakierowany jest na pozyskiwanie kontaktów i wykonanie przez użytkownika określonej akcji np. wyświetlenia strony docelowej, dokonanie zakupu, wypełnienie formularza kontaktowego. W przypadku tej kampanii ważne jest wyświetlanie reklam osobom potencjalnie zainteresowanym współpracą z naszą firmą – należy dokładnie określić swoją grupę docelową, a kreacja reklamowa powinna być do niej dopasowana.

Z jakich form reklamy możemy korzystać?

  • Reklama na Facebooku
  • Reklama na Instagramie
  • Reklama Audience network
  • Reklama na Messengerze
Zobacz rownież
strategia digital
Data driven marketing
Data-driven marketing to podejście do marketingu, w którym decyzje dotyczące strategii i działań są podejmowane na podstawie danych i analiz.
Więcej
strategia digital
Device multiscreening
Multiscreening polega na korzystaniu z więcej niż jednego urządzenia elektronicznego w jednym czasie.
Więcej
strategia digital
E-mail marketing
E-mail marketing jest jednym z najbardziej skutecznych działań marketingowych, które docierają bezpośrednio do Klienta.
Więcej
strategia digital
Facebook Ads
Facebook Ads jest skutecznym narzędziem do budowania świadomości marki, generowania ruchu na stronie internetowej i zwiększania sprzedaży.
Więcej
strategia digital
Google Ads
Reklama Google pozwala precyzyjnie docierać do różnych odbiorców i znacząco zwiększa sprzedaż online w stosunkowo krótkim czasie.
Więcej
strategia digital
Pozycjonowanie - SEO
Wszystkie działania prowadzimy w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie nabyte podczas realizacji różnorodnych projektów.
Więcej
strategia digital
Programmatic
Starannie dobrane reklamy, które dotrą do konkretnej grupy docelowej, zainteresowanej Twoimi produktami lub usługami.
Więcej
strategia digital
Strategia digital
Każde działania w sieci powinny mieć przygotowany odpowiedni plan. Dobrze dobrana i skonstruowana strategia jest jednym z najważniejszych elementów.
Więcej
hero
Potrzebujesz skutecznej kampanii? Odpowiedź może być tylko jedna!
datamasters Kontakt