Zobacz równiez
Prawie 50% osób, które oglądają wieczorne programy telewizyjne, w tym samym czasie przegląda sieć na swoich telefonach. Najczęściej są to media społecznościowe, skrzynka mailowa czy też zakupy online. Dane te można znaleźć w badaniu TNS, w którym wzięło udział 55000 użytkowników sieci Internet z całego świata.
Dowiedz się więcej
Może to być telewizor i komputer, laptop, tablet czy też telefon. To daje świetną okazję do prowadzenia skutecznych działań marketingowych i maksymalizacji efektu odbioru samych treści reklamowych. Zazwyczaj odbywa się to w określonych momentach tj. „Micro Moments”. Zjawisko to polega na wyszukiwaniu informacji w konkretnych chwilach. Przykładowo wyszukiwanie jedzenia, gdy jest się głodnym. To także wyszukiwanie konkretnego modelu butów, gdy w tym samym czasie ich reklama emitowana jest w telewizji.
Tak zaawansowana technologia umożliwia nam oferowanie usług, dzięki którym:
Te rozwiązania dają ogromne możliwości, które skutecznie wpływają na wzrost zainteresowania Twoją marką, jak również na samą konwersję.
Kreując takie kampanie, kierujemy się naszym doświadczeniem i obszerną wiedzą w tym konkretnym temacie. Dodatkowo:
Dzięki temu jesteśmy w stanie wygenerować najlepsze wyniki. To natomiast najlepszy zwrot z inwestycji. Zastanawiasz się nad taką formą marketingu? Skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Wykorzystujemy zaawansowaną analitykę, technologię oraz know-how, aby złożyć całościowy obraz klienta, brać pod uwagę wszystkie źródła i dane, łączyć je, wykorzystywać te dane w kanałach własnych i kampaniach zewnętrznych, a przede wszystkim stale optymalizować działania.
Przeprowadzamy pogłębione analizy wszelkich procesów marketingowych i sprzedażowych. Badamy użyteczność stron, badamy najskuteczniejsze kreacje, formy komunikacji oraz kanały.