Multiscreening polega więc na korzystaniu z więcej niż jednego urządzenia elektronicznego w jednym czasie.
Może to być telewizor i komputer, laptop, tablet czy też telefon. To daje świetną okazję do prowadzenia skutecznych działań marketingowych i maksymalizacji efektu odbioru samych treści reklamowych. Zazwyczaj odbywa się to w określonych momentach tj. „Micro Moments”. Zjawisko to polega na wyszukiwaniu informacji w konkretnych chwilach. Przykładowo wyszukiwanie jedzenia, gdy jest się głodnym. To także wyszukiwanie konkretnego modelu butów, gdy w tym samym czasie ich reklama emitowana jest w telewizji.
Tak zaawansowana technologia umożliwia nam oferowanie usług, dzięki którym:
- Będziemy mogli emitować kampanie online w trakcie konkretnych spotów emitowanych w telewizji.
- Bez problemu stworzymy kampanię, która będzie emitowana w trakcie spotu telewizyjnego Twojej konkurencji.
Te rozwiązania dają ogromne możliwości, które skutecznie wpływają na wzrost zainteresowania Twoją marką, jak również na samą konwersję.
Multiscreening można zastosować w celu wzmocnienia prowadzonych działań w telewizji lub w celu wyróżnienia się na tle konkurencji.
Kreując takie kampanie, kierujemy się naszym doświadczeniem i obszerną wiedzą w tym konkretnym temacie. Dodatkowo:
- Oferujemy dokładną analizę, która pomoże w dopasowaniu najlepszych i najbardziej skutecznych działań.
- Odpowiadamy na wszelkie pytania w sposób obszerny i łatwy do zrozumienia nawet dla osób, które nie znają tego zagadnienia.
- Dobieramy tylko te działania, które są spójne z wizerunkiem Twojej marki.
Multiscreening jest dla nas dziedziną dobrze znaną.
Dzięki temu jesteśmy w stanie wygenerować najlepsze wyniki. To natomiast najlepszy zwrot z inwestycji. Zastanawiasz się nad taką formą marketingu? Skontaktuj się z nami. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Wykorzystujemy zaawansowaną analitykę, technologię oraz know-how, aby złożyć całościowy obraz klienta, brać pod uwagę wszystkie źródła i dane, łączyć je, wykorzystywać te dane w kanałach własnych i kampaniach zewnętrznych, a przede wszystkim stale optymalizować działania.
Przeprowadzamy pogłębione analizy wszelkich procesów marketingowych i sprzedażowych. Badamy użyteczność stron, badamy najskuteczniejsze kreacje, formy komunikacji oraz kanały.