Kampanie Google Ads

Reklama Google pozwala precyzyjnie docierać do różnych odbiorców i znacząco zwiększa sprzedaż online. Dzięki sieci reklamowej Google Ads masz pewność, że reklamy będą wyświetlone Twoim potencjalnym klientom.
Zobacz więcej
zadzwoń do nas
Opowiedz nam o swojej firmie
Razem znajdziemy najlepsze rozwiązania

Reklama Google Ads to nie tylko wyszukiwarka, a cały ekosystem reklamowy. Z pomocą Google Ads dotrzesz z dopasowanymi reklamami do osób przeglądających strony, pokazujących znajomemu film na portalu YouTube (reklamy wideo) czy sprawdzających Gmaila. A to i tak nie wszystkie możliwości – reklama internetowa ma ich zdecydowanie więcej.

Wszystkie prowadzone przez nas działania w wyszukiwarce Google opieramy na lejkach marketingowo-sprzedażowych. To skalowalna strategia, która pozwala przyciągnąć potencjalnych klientów w najbardziej odpowiednich momentach ich podróży w internecie (Customer Journey) — gdy szukają rozwiązań, odpowiedzi lub są zdecydowani na zakup.

Naszym zadaniem jest dostarczanie stałego strumienia wysoko wykwalifikowanych leadów do Twojej witryny za pośrednictwem płatnych kampanii Google Ads.

Kampanie w Google Ads docierają do potencjalnych klientów na wszystkich etapach procesu zakupowego.

Kampanie w Google Ads docierają do potencjalnych klientów na trzech etapach procesu zakupowego:

1. Prospecting
Reklama w wyszukiwarce Google, Google Display Network

2. Budowanie zaangażowania i świadomości
Google Display Network, Youtube (reklamy wideo)

3. Remarketing
Google Shopping, reklama w wyszukiwarce Google

 

Google Ads – Prospecting

Ten rodzaj reklam można podzielić na:

Reklamę w wyszukiwarce Google.

Odkryjemy słowa kluczowe, za pomocą których klienci szukają w sieci wyszukiwania produktów i usług takich, jak Twoje. By to zrobić analizujemy Twój biznes, sposób, w jaki przedstawiasz go na stronie internetowej lub sklepu internetowego (od opisów po konfigurację Google Analytics) i na to wszystko nakładamy analizę konkurencji oraz historycznych danych w wynikach wyszukiwania. Na podstawie wybranych słów kluczowych, przygotujemy teksty reklamowe. Będą one wyświetlane w zależności od wpisanych fraz kluczowych. Użytkownik po kliknięciu w reklamę (reklama Google Ads) zostanie przekierowany do wybranej przez nas sekcji na stronie. Jest to też podstawowy kanał pozyskiwania sprzedaży dla segmentu ecommerce, dzięki któremu możesz precyzyjnie docierać do swojej grupy docelowej.

Shopping.

Ta reklama jest bezpośrednią odpowiedzią (tak, jak w przypadku reklam w wyszukiwarce Google) na zapytanie użytkownika – wyszukiwarka wyświetla mu konkretny, poszukiwany produkt. Co istotne, reklamy wyświetlają się wraz z ceną, co znacznie skraca drogę pozyskania tej informacji przez potencjalnego klienta. Ten format reklamy Google Ads jest podobny do porównywarek cenowych.

 

Reklama graficzna – Google Display Network (GDN) / Youtube

Tą formą reklamy Google Ads na przykład pozyskujemy nowych użytkowników, zwiększając ruch na stronie, co bezpośrednio przekłada się na zwiększenie bazy osób odwiedzających Twoją stronę www.

 

Jak pracujemy nad kampaniami Google Ads? Proces pracy nad Twoją kampanią składa się z czterech etapów:

 

Analityka.

Bez danych nie da się działać. Nawet jeśli zbierasz je od lat, to prawdopodobnie w konfigurację wkradły się przez ten czas pewne błędy. Dlatego zaczynamy od weryfikacji poprawności zbierania danych w Google Analytics i Google Ads. Gdy trzeba, nasz zespół analityczny wprowadza zmiany lub konfiguruje wszystko od zera.

Na tym etapie weryfikujemy również samą stronę www i w razie potrzeby przygotowujemy rekomendacje, co należałoby na niej z czasem zmienić, by zwiększyć konwersję reklamy Google Ads.

 

Konfiguracja kampanii Google Ads.

Na podstawie naszych rozmów o celach, które chcesz osiągnąć oraz analizie rynku i danych z wyszukiwarki przygotowujemy plan pierwszych kampanii w sieci reklamowej Google Ads. Dokładnie wiesz, co zadzieje się przez pierwszy miesiąc, tydzień po tygodniu – pracujemy w oparciu o harmonogram z rozpisanymi zadaniami.

Wszystkie treści reklam oraz bannery otrzymasz od nas do akceptacji, by zweryfikować ich zgodność z Twoją wizją własnej marki lub firmowymi standardami.

Przez kolejne tygodnie uruchamiamy poszczególne kampanie Google Ads, zgodnie z ustaleniami i obserwujemy ich wyniki. Na bieżąco będziesz informowany o naszych działaniach, które wdrażamy na koncie.

 

Bieżąca optymalizacja.

Nie pozostawimy reklam Google Ads samym sobie! Codziennie sprawdzamy ich efektywność oraz optymalizujemy pod różnymi kątami (koszt kampanii Google, słowa kluczowe, potencjał innych platform). Tworzenie kampanii Google to nasza specjalność.

Zbieramy dane z dwóch narzędzi: Google Analytics oraz oczywiście Google Ads. Na tej podstawie dokonujemy korekt i optymalizujemy kampanie Google Ads.

 

Dalszy wzrost.

Kampanii reklamowych Google Ads nie da się ustawić raz na zawsze. Konkurencja nie śpi, rynek się zmienia, otoczenie ulega zmianie. Dlatego nieustannie pracujemy nie tylko nad poprawkami, ale również działaniami, które mają stopniowo zwiększać skalę działań i efektów w tym kanale. Proponujemy i wdrażamy nowe rozwiązania oraz skuteczne reklamy, by maksymalizować przychody i/lub obniżać koszty Twojej firmy.

 

Dlaczego warto zainwestować w Google Ads?

Obecnie trudno wyobrazić sobie generowanie przychodów i wzrost sprzedaży bez precyzyjnie zaprojektowanej kampanii Google Ads kierującej na Twoją stronę internetową. Nasi specjaliści mogą pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie reklamy Google. Jak zwiększymy zwrot z inwestycji w Google Ads?

  • Zaprojektowanie struktury kampanii Google osadzonej na lejku marketingowym.
  • Precyzyjny dobór grupy odbiorców.
  • Zarządzanie wykluczającymi słowami kluczowymi, aby zoptymalizować wydatki na reklamę wyszukiwarce Google.
  • Codzienna optymalizacja konta reklamowego Google Ads.
  • Codzienne zarządzanie i modyfikowanie kampanii Google.
  • Sprawdzanie skuteczności reklam za pomocą testów A/B.
  • Tworzenie wszystkich typów kampanii Google Ads: Display, YouTube (reklamy wideo), Search, Dynamic itd. kierujących na Twoją stronę internetową.
  • Bieżąca analiza danych i raportowanie wyników kampanii w wyszukiwarce Google.
  • Wyszukiwanie nowych możliwości promocji, aby podnieść efektywność kampanii Google Ads.
  • Ciągła praca nad zwiększeniem Twojego ROI (eng. Return of Investment; zwrot z inwestycji).
Zobacz rownież
strategia digital
Data driven marketing
Data-driven marketing to podejście do marketingu, w którym decyzje dotyczące strategii i działań są podejmowane na podstawie danych i analiz.
Więcej
strategia digital
Device multiscreening
Multiscreening polega na korzystaniu z więcej niż jednego urządzenia elektronicznego w jednym czasie.
Więcej
strategia digital
E-mail marketing
E-mail marketing jest jednym z najbardziej skutecznych działań marketingowych, które docierają bezpośrednio do Klienta.
Więcej
strategia digital
Facebook Ads
Facebook Ads jest skutecznym narzędziem do budowania świadomości marki, generowania ruchu na stronie internetowej i zwiększania sprzedaży.
Więcej
strategia digital
Google Ads
Reklama Google pozwala precyzyjnie docierać do różnych odbiorców i znacząco zwiększa sprzedaż online w stosunkowo krótkim czasie.
Więcej
strategia digital
Pozycjonowanie - SEO
Wszystkie działania prowadzimy w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie nabyte podczas realizacji różnorodnych projektów.
Więcej
strategia digital
Programmatic
Starannie dobrane reklamy, które dotrą do konkretnej grupy docelowej, zainteresowanej Twoimi produktami lub usługami.
Więcej
strategia digital
Strategia digital
Każde działania w sieci powinny mieć przygotowany odpowiedni plan. Dobrze dobrana i skonstruowana strategia jest jednym z najważniejszych elementów.
Więcej
hero
Potrzebujesz skutecznej kampanii? Odpowiedź może być tylko jedna!
datamasters Kontakt